اگه فراموشم کنی
درباره وبلاگ

با سلام به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم از مطالب متنوع این وبلاگ لذت ببرید...... فکر می کنی آدم کوچکی هستی؟ در حالی که دنیای یزرگی در درون توست.(علی (ع) .............................................................................. دوستان عزیز به وبلاگ من خوش اومدید. تو این وبلاگ هر چی دل تنگم خواسته نوشتم چون وقتی این وبلاگ روشروع کردم پشت کنکوری بودم اسم وبلاگم رو موفقیت گذاشتم و چون این اسم برام یادگاریه عوضش نکردم امیدوارم خوشتون بیاد
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موفقیت و آدرس movafagiyat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
موفقیت
همه چی آآروومه....
چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, :: 22:17 ::  نويسنده : شهردخت        

اگه یه روز بری سفر، بری ز پیشم بی خبر
اسیر رویاها میشم،دوباره باز تنها می شم

به شب میگم پیشم بمونه،به باد میگم تا صبح بخونه
بخونه از دیار یاری،چرا میری تنهام میذاری؟

اگه فراموشم کنی،ترک آغوشم کنی
پرنده دریا میشم ،تو چنگ موج رها می شم

به دل میگم خاموش بمونه،میرم که هرکسی بدونه
می رم به سوی اون دیاری که توش منو تنها نذاری

اگه یه روزی نام تو ،تو گوش من صدا کنه
دوباره باز غمت بیاد که منو مبتلا کنه

به دل میگم کاریش نباشه بذاره درد تو دوا شه
بره توی تموم جونم،که باز برات آواز بخونه


 

 



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت23:26---21 آذر 1391
سلام
ببخشید دیر شد من هم شما رو لینک کردم
شاد باشید


...
ساعت23:38---20 آذر 1391
سلام ممنون ازینکه لینکم کردیو به وبم سر زدی منم هم شمارو لینک میکنم شاد باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: